keskiviikkona, toukokuuta 24, 2006

Sadetreenit 24.5.


Kolme radanpätkää. Piti mennä vaikka sateli. Heittelin palloakin, mistä
Jonni innostui. Treenattiin lähinnä kepeille vientiä.
Ensin suoraan hyppy - rengas - hyppy, sitten valssi ja koira vas. kädessä kepeille.
Leikkasin takaa ja keppien jälkeen valssi ja koira taas vas. kädessä loppuun.



Sama harkka, mutta nyt koira oli kepeille tultaessa oik. kädessä.
Hakee suljetusta kulmasta kepit paremmin, nyt pyrki tokaan väliin.
TOSIN mä vähän ajoin sen siihen, joten korjasin asian kääntämällä olkaa
pois kepeiltä ja vedin koiran siten oikealle ja sitten heitin sen kepeille
ja hyvinhän se meni sitten. Ekalla kerralla koira ajoi mun hitaan reagoinnin
takia "pommiin" eli keinulle - mikä oli tarkoituskin; EI siis keinulle
meno vaan sen tarkistaminen miten mä reagoin. Ja myöhässähän olin !
Joten nyt mä muistan taas miten homma hoidetaan kotiin.



Vikassa harkassa mentiin sitten keinulle, ensin oli yksi peruutus ja
välistäveto - puolenvaihto. Koira oli mun vas. kädessä kun
lähetin sen keinulle. HYVIN otti kontaktin !!! Pysähtyi kuin seinään !
JESH ! Mä pystyin poistumaankin eteen eikä lähtenyt perään !!!
Hieno mies !!!