keskiviikkona, toukokuuta 10, 2006

Eka treenikerta kentällä.







Eka kerta kentällä. Sää oli mitä parhain. Lämmintä, mutta tuuli viilensi kivasti.


Kaksi treeniä:
hyppy - putkeen - hyppy - hyppy (koira oik. kädessä) - kepeillä ohjaus vast. kädellä, leikkasin takaa, kun alkoi pujotella.
Ensin veti tokaan väliin, mutta lopulta "muisti" oikean aloituksen !
Tein myös niin, että ennen keppejä valssasin koiran edessä ja ohjasin kepeille vas. kädessä koira mun vas. puolella.
Toka treeni: rengas - hyppy (valssi) - hyppy - hyppy - ja tästä kaksi vaihtoehtoa:
a) valssi, koira oik. käteen, mun oik. puolelle ja kepeille s.e. mä keppien vas. puolella,
b) koira mun vas. kädessä, ohjaan vastakkaisella, eli oik. kädellä koiran hakemaan kepit (mä koiran "takana") ja kun koira alkaa pujottelun mä kuljen keppien vas. puolella.


Hyvin meni lopuksi, tosin kuumana kävi.

Sunnuntaina olisi Jyväskylässä kisat. Saa nähdä mennäänkö....